Duyurular

RAFİNE ŞEKERDEN NASIL KORUNALIM ?

  • Doğal karbonhidratlara geri dönelim. Çocuklarınıza da doğal tatları öğretelim.
  • Çayınızı ve kahvenizi şekersiz için. Böylelikle çayın ve kahvenin gerçek tadına varabilirsiniz. 
  • Şekerli içecek (kola, meşrubatlar, gazoz, kutu meyve suları) tüketmeyin.
  • Şekerli fındık ezmeleri ve reçelleri ölçülü tüketin, mümkünse sadece tadına bakın.
  • Bisküvileri, gofretleri, çikolataları çocuklarımızdan sakınalım.
  • Mısır çipsi tüketmeyin.
  • Her türlü şekerlemeden uzak durun. 
  • Hiç doğrudan şeker tüketmesek bile birçok market ürününün içinde ''gizlenmiş şeker''e bağlı olarak günde 50 gr, ayda 1.5 kg, yılda 18 kg fazla şeker bedenimize alıyoruz.
  • Bu gizli şekerden korunmak için gıdaların ''etiketlerini'' okuma alışkanlığı kazanalım.
  • Etiketinde ''Glikoz şurubu'', ''Mısır şurubu'', ''Nişasta bazlı şeker'', ''Corn syrup'' yazan ürünlerden kaçınalım.