Duyurular

KALİTELİ HAYAT VE UZUN ÖMRÜN SIRLARI (1)

  • HEDEF: SAĞLIKLI - HUZURLU - KEYİFLİ  BİR ÖMÜR VE  AYAKTA - DİNÇ - SAĞLIKLI - KİMSEYE MUHTAÇ OLMAYAN YAŞLILIK.
  • YAŞLILIĞI ÖNLEYEMEYİZ AMA YAŞLILIĞIN OLUMSUZ ETKİLERİNİ VE HASTALIKLARIN ÇOĞUNU ÖNLEYEBİLİRİZ,
  • YANİ YAŞLILIK ''KADER'' AMA HASTALIKLAR ''KADER DEĞİL''. BUNUN İÇİN;
  • AZ VE SIK YE
  • DOĞAL BESLEN VE BESİNLERİNİ ÇEŞİTLENDİR,
  • ZEYTİNYAĞINI TERCİH ET,
  • BOL SEBZE VE ÖLÇÜLÜ MEYVE TÜKET, ÖZELLİKLE KOYU RENKLİ OLANLARI TERCİH ET,
  • HAFTADA 2 KEZ BALIK TÜKET,
  • BAKLİYATTAN VAZGEÇME,
  • TAM TAHIL TÜKET,
  • ŞEKER, UN VE TUZDAN SAKIN, PEYNİRİ ÖLÇÜLÜ TÜKET, SÜT YERİNE YOĞURT VEYA KEFİRİ TERCİH ET,
  • AŞIRI ÇAY VE KAHVE TÜKETME, YEŞİL ÇAYI İHMAL ETME,
  • KALİTELİ SUYU BOL İÇ,
  • HERGÜN EN AZ BİR AVUÇ ÇİĞ KURUYEMİŞ YE,
  • TATLI İHTİYACINI ŞEKERDEN DEĞİL; TAZE MEYVE, KURU MEYVE, BİTTER ÇİKOLATA, SÜTLÜ TATLILARDAN KARŞILA. ŞERBETLİ TATLILARIN VE PASTANE ÜRÜNLERİN SADECE TADINA BAKABİLİRSİN, KÜÇÜK BİR PARÇA İLE YETİN.