Duyurular

SÜPER GIDA: BALIK

  • Akdeniz mutfağının en önemli besinlerinden biridir.
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenen Eskimolarda kalp-damar hastalıkları, kanser, Alzheimer neredeyse hiç görülmez.
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenen Eskimolarda kalp-damar hastalıkları, kanser, Alzheimer neredeyse hiç görülmez.
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir
  • Akdeniz mutfağının en önemli besinlerinden biridir.
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenen Eskimolarda kalp-damar hastalıkları, kanser, Alzheimer neredeyse hiç görülmez.
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir
  • Akdeniz mutfağının en önemli besinlerinden biridir.
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenen Eskimolarda kalp-damar hastalıkları, kanser, Alzheimer neredeyse hiç görülmez.
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir
  • Akdeniz mutfağının en önemli besinlerinden biridir.
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenen Eskimolarda kalp-damar hastalıkları, kanser, Alzheimer neredeyse hiç görülmez.
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir
  • Akdeniz mutfağının en önemli besinlerinden biridir.
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenen Eskimolarda kalp-damar hastalıkları, kanser, Alzheimer neredeyse hiç görülmez.
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir
  • Akdeniz mutfağının en önemli besinlerinden biridir.
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenen Eskimolarda kalp-damar hastalıkları, kanser, Alzheimer neredeyse hiç görülmez.
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir
  • Akdeniz mutfağının en önemli besinlerinden biridir.
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenen Eskimolarda kalp-damar hastalıkları, kanser, Alzheimer neredeyse hiç görülmez.
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir
  • Akdeniz mutfağının en önemli besinlerinden biridir.
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenen Eskimolarda kalp-damar hastalıkları, kanser, Alzheimer neredeyse hiç görülmez.
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir
  • Akdeniz mutfağının en önemli besinlerinden biridir.
  • Kolay sindirilen kaliteli protein içerir.
  • Kalp dostu bir gıdadır. 
  • Balıktan zengin beslenme kalpte ritim bozukluğu, ani ölüm ve damar sertliği riskini azaltır.
  • Balık, omega 3 yağ asidinden zengindir. LDL(kötü kolesterol) ve trigliseriti düşürür, HDL'yi(iyi kolesterol) yükseltir.
  • Haftada 2 kez balık yenmelidir.
  • Soğuk su balıkları; somon, ton, sardalye, uskumru tercih edilmelidir.
  • Deniz balıkları tercih edilmeli, suni yemle beslenen kültür balıklarından sakınılmalıdır.
  • Balığı tava veya ızgaradan ziyade buğulama veya fırında pişirilerek  tüketilmelidir