Duyurular

RAMAZANDA SAĞLIKLI BESLENME

Yaz mevsimine denk gelen Ramazan ayı, 17 saati aşan oruç tutma süresi ve sıcaklar, sahura kalkılmaz ise kisiyi oldukça zorlayabilir. Mutlaka vaktinde sahur yapılıp oruç tutulmalıdır. Sahurda neler yemeliyiz sorusuna gelince; yoğurt, yumurta, az tuzlu peynir ,zeytin, bol bol salata, tam tahıllı ekmek veya pide ve mutlaka 3-4 bardak su tüketmeniz, bunları da tüketirken aşırıya kaçmamanız önerile bilir.
İftar menüsüne gelince; Çok sıcak olmayan hafif bir çorba ile başlayıp, etli sebze yemeği veya ızgara et ,yine bol salata, zeytin yağlı sebze yemekleri, cacık, bulgur pilavı gibi sağlıklı yemekleri tercih etmenizi öneriyoruz. Burda dikkat edilmesi gereken bir diğer husus yavaş yavaş sindire sindire tüketmenizdir.
Tatlıya gelince; Sütlü tatlılar ve meyve oldukça sağlıklı tercihlerdir.
iftardan hemen sonra değil 1-1,5 saat sonra tüketmenizi öneriyoruz.

Sağlıklı günler...